Logo Sterker Op Eigen Benen

Sterker op eigen benen

Logo Sterker Op Eigen Benen

Sterker op eigen benen

Skip to content
  • Over ons
  • Onderzoek
  • Producten
  • Onderwijs
  • Praktijk
  • Blog
  • Terug naar start
  • Over ons
  • Onderzoek
  • Producten
  • Onderwijs
  • Praktijk
  • Blog
  • Terug naar start

© Sterker op eigen benen 2017

Skip to content

Blog van Henk (april 2016)

Posted on 4 juni 201723 oktober 2017

Hallo lezers,

Hier weer een verhaaltje van Henk .

We hebben het druk gehad met de interviews en de tijdlijn uitpluizen.
Het was een best lastig om de interviews, en tijdlijnen te lezen en er
steekwoorden aan te hangen.
Het is ons toch gelukt om het af te krijgen.
En daarna hebben we er een mooi overzicht van gemaakt.

We hebben een hoorcollege voorbereid voor dinsdag 22 maart.
De zaal zat aandachtig te luisteren toen we ons verhaal vertelde.
Het was voor mij de eerste keer dat ik een hoor college gaf.

We hebben een deellunch gehad, het broodje was lekker.
De toespraken van meerdere personen waren duidelijk.

Het werk bij de radboud is leuk maar soms ook moeilijk.
Maar ik ben toch blij dat ik het mag doen.

Groetje van Henk